Чемпіонат України, в якому переміг вінницький шахіст, тривав майже півроку

Вінницький майстер спорту Віктор Стронський вдруге став чемпіоном України із заочних шахів. Колись це називалося грою за листуванням, а зараз всі ходи роблять по Інтернету. Але контроль часу, як і раніше, значний – 40 днів на кожні десять ходів (із накопиченням).

– У чемпіонаті України я грав з березня минулого року, тобто майже півроку. До того ж ще одна партія поки триває. Але, незалежно від її результату, я здобув друге золото, – розповів Віктор Стронський.

Вінниччанин набрав 9 очок з 14 можливих (4 перемоги, 10 нічиїх). Срібну нагороду здобув Володимир Сусіденко (АР Крим) – 8,5 очки, бронзову – Юрій Анохін (Луганська область) – 8 очок.

Цікаво, що вперше за всю історію заочних змагань один шахіст двічі став чемпіоном України. У 26 проведених національних чемпіонатах було 29 чемпіонів (в деяких турнірах був поділ першої сходинки і золото вручали обом).

– Зрозуміло, я користуюся допомогою комп’ютера і використовую бази партій. Але деякі позиції людина розуміє все ж краще, ніж «залізо». І я це використовую. Приміром, коли у мене деякий час не працював комп’ютер, я без його допомоги зміг знайти порятунок у здавалось б, безнадійному ендшпілі без фігури, – розповів Віктор Стронський.

Наразі заочними шахами на Вінниччині займається півтора десятка гравців. У «докомп’ютерну еру» грою за листуванням захоплювалося на порядок більше. На останньому заочному командному чемпіонаті України збірна Вінниччини розділила 5-6 місця.  

Михайло Шафір, колишній вихованець Віктора Стронського

2 коммент. :

Євген Демчук комментирует...

Вітаю,Вікторе,із заслуженою перемогою

Евгений Большунов комментирует...

Витя! Очень рад за тебя! Желаю тебе многих побед в будущем!

Отправить комментарий

Оставьте комментарий